Skip to main content

English (3cr)

Code: R700BB47-3001

General information


Enrollment
10.10.2022 - 01.08.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
02.01.2023 - 05.03.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Natural Resources, Agronomist
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
English
Seats
0 - 11
Teachers
Otto Opettaja-AMK-testi
Teacher in charge
Mirja Ollila
Scheduling groups
Luento 1 (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Luento 2 (Size: 5 . Open UAS : 0.)
Small groups
Luento 1
Luento 2
Course
R700BB47

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Student will be able to identify his/her competence level and potentials in terms of nursing English. She/he can make use of evidence-based reference material in English. He/she can communicate in English in professional situations using nursing and health care related vocabulary and learn useful terminology in English in relation to the themes of the study unit.He/she is able to apply English in various communication situations in nursing work.

Execution methods

Workshops (virtual and/ or contact)
Activating lectures and tasks.
Case- based learning
Independent guided learning assignments.

Accomplishment methods

Learning activities and tasks in workshops / Adobe Connect
Independent study and learning tasks.
(Alternative completion option includes study unit's learning tasks and a written test. See. study unit description)

Content

Scientific article workshop
Customer service cases (simulation ) in nursing and health care
Written and oral communication assignments related to nursing themes (medical English, anatomy, patient anamnesis, report, interview, guidance and counselling, therapeutic communication, polite language), and the relevant vocabulary.

Location and time

Opintojakson suoritusaika 1.8. - 30.9.2022
Opiskelija suorittaa tehtävät Moodlessa oman aikataulunsa mukaisesti.

Materials

Digital and student- generated learning materials.


Teaching methods

test

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Toimit vastuullisesti ja ammatillisesti hoitotyön prosessin eri vaiheissa pääosin itsenäisesti ja kuvaat toimintaasi hoitotyön prosessissa.
Toimit pääosin itsenäisesti vastuullisesti ja ammatillisesti lääkehoitoprosessin eri vaiheissa huomioiden potilaan yksilölliset tarpeet ja perustelet toimintasi lääkehoitoprosessissa.
Toimit pääosin itsenäisesti tunnistaen ammatillisen vastuusi potilasturvallisuuden varmistamisessa ja edistämisessä ja perustelet toimintaasi.
Käytät terveyden edistämisen periaatteita toimiessasi voimavaralähtöisesti asiakkaan terveyden edistämisessä.
Toimit pääosin itsenäisesti ja asiakaslähtöisesti terveyttä edistäen ohjausprosessin eri vaiheissa ja perustelet toimintaasi prosessin eri vaiheissa.
Selität ja perustelet ihmiskehon elinjärjestelmien rakenteen, toiminnan ja säätelyn perusteet yhtenä hoitotyön kokonaisuuden osana.
Esität sekä suullisesti että kirjallisesti johdonmukaisesti työstetyn kokonaisuuden lähteiden pohjalta sekä sovellat tekstilajien ohjeita, kielenkäyttösuosituksia ja korkeakoulun ohjeita.
Käytät hoitotyön ammattienglannin perussanastoa hoitotyössä sekä tunnet vaativampaakin alakohtaista termistöä.

Assessment criteria, excellent (5)

Toimit vastuullisesti ja ammatillisesti hoitotyön prosessin eri vaiheissa ja arvioit toimintaasi hoitotyön prosessissa.
Toimit vastuullisesti ja ammatillisesti lääkehoitoprosessin eri vaiheissa huomioiden potilaan yksilölliset tarpeet ja arvioit toimintaasi lääkehoitoprosessissa.
Toimit vastuullisesti ja ammatillisesti potilasturvallisuuden varmistamisessa ja edistämisessä ja arvioit toimintaasi.
Analysoit terveyden edistämisen periaatteita ottaen huomioon asiakkaan voimavarat terveyden edistämisessä ja arvioit käyttämiesi periaatteiden valintaa.
Toimit asiakaslähtöisesti ja terveyttä edistäen ohjausprosessin eri vaiheissa ja arvioit toimintaasi.
Yhdistät ihmiskehon elinjärjestelmien rakenteen, toiminnan ja säätelyn perusteet osaksi hoitotyön kokonaisuutta.
Muokkaat ja yhdistät lähteiden ajatuksia sujuvaksi kokonaisuudeksi sekä suulliseen että kirjalliseen esitykseen ja otat huomioon viestintätilanteen vaatimukset esityksessäsi.
Käytät taitavasti ja täsmällisesti hoitotyön ammattienglannin perussanastoa sekä vaativampaa alakohtaista termistöä hoitotyössä.

Assessment criteria, approved/failed

Hylätty: Opiskelija ei saavuta tyydyttävää tasoa

Qualifications

NULL

Further information

Opintojakson kaikki tehtävät ovat verkossa itsenäisesti suoritettavia tehtäviä, jotka näkyvät Moodle-työtilassa.

On suositeltavaa aloittaa opintojakson suorittaminen ennen muita opintoja.

Go back to top of page