Siirry suoraan sisältöön

Asiakasrajapinta ja liiketoimintaverkostot (5op)

Toteutuksen tunnus: YAMK025-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2022 - 31.07.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
1 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Opetuskielet
suomi
Paikat
1 - 30
Opettajat
Marja Lempiäinen
Vastuuopettaja
Marja Lempiäinen
Ryhmät
R81Y22S
Innovatiivinen matkailualan johtaminen
Opintojakso
YAMK025

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella ja organisoida asiakasrajapinnassa toimivien liiketoimintaverkostojen toimintaa ja johtaa niitä. Opiskelija hallitsee ekosysteemisen liiketoiminnan sopimiseen liittyvät käytänteet ja yhteisöllisen viestinnän työvälineet. Opiskelija hallitsee asiakastarpeen määrittelytavat ja osaa suunnitella ja johtaa asiakaskokemusta verkostossa.

Toteutustavat

Verkkotuettu opetus muun muassa AC. Oppimisympäristönä toimii Moodele.

Suoritustavat

Monimuoto-opinnot: Lähiopetus, etäopetus, itsenäinen opiskelu.

Sisältö

Liiketoimintaverkostot ja johtaminen
Ekosysteemit ja dynaamiset liiketoimintaverkostot
Asiakaskokemuksen johtaminen
Verkostossa sopiminen ja yhteisöllinen viestintä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija
- osaa hankkia ja analysoida tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää asiakasjohtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja ymmärtää verkostossa sopimisen
periaatteet
- osaa soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja kehittämiseen

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija
- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa perustellen toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja hallitsee verkostoissa
sopimisen periaatteet
- osaa perustellen soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja
kehittämiseen

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
- osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden
liiketoimintaverkostoista
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja
verkostoissa
- osaa perustellen ratkaista verkoston ongelma- ja konfliktitilanteita ja hallitsee
erinomaisesti verkostoissa sopimisen periaatteet
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen
johtamiseen ja kehittämiseen

Siirry alkuun