Customer Oriented Business Model (5cr)
Code: R31YL23OJ-18005
General information
- Enrollment
- 16.08.2021 - 11.10.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 25.10.2021 - 28.11.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Master's Degree Programmes
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 35
Evaluation scale
H-5
Objective
,
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Opiskelu verkossa 25.10.-28.11.2021.
Materials
Oppimateriaali annetaan opintojaksolla.
Teaching methods
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti tutustumalla annettuihin aineistoihin ja katsomalla opetusvideot, sekä suorittamalla annetut tehtävät.
Employer connections
Kehittämistehtävä on mahdollista (mutta ei pakollista) tehdä omalle organisaatiolle.
Student workload
Viisi (5) opintopistettä vastaa noin 135 tunnin työmäärää itsenäisenä työskentelynä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa ja kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän tuntee asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän huomioi suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän soveltaa suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi, tulkitsee ja ennakoi asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.
Qualifications
NULL