Asiakasrajapinta ja liiketoimintaverkostot (5op)
Toteutuksen tunnus: YAMK025-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 19.03.2021 - 30.09.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 25.10.2021 - 30.11.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Ylempi AMK-koulutus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 35
- Opettajat
- Merja Koikkalainen
- Tanja Suomalainen
- Vastuuopettaja
- Merja Koikkalainen
- Ryhmät
-
R81Y21SInnovatiivinen matkailualan johtaminen, syksy 2021
- Opintojakso
- YAMK025
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja organisoida asiakasrajapinnassa toimivien liiketoimintaverkostojen toimintaa ja johtaa niitä. Opiskelija hallitsee ekosysteemisen liiketoiminnan sopimiseen liittyvät käytänteet ja yhteisöllisen viestinnän työvälineet. Opiskelija hallitsee asiakastarpeen määrittelytavat ja osaa suunnitella ja johtaa asiakaskokemusta verkostossa.
Toteutustavat
Verkkotuettu opetus muun muassa AC. Oppimisympäristönä toimii Moodele.
Suoritustavat
Monimuoto-opinnot: Lähiopetus, etäopetus, itsenäinen opiskelu.
Sisältö
Liiketoimintaverkostot ja johtaminen
Ekosysteemit ja dynaamiset liiketoimintaverkostot
Asiakaskokemuksen johtaminen
Verkostossa sopiminen ja yhteisöllinen viestintä
Aika ja paikka
Kontaktiopetus verkossa (AC) 25.10.2021 ja 30.11.2021.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija
- osaa hankkia ja analysoida tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää asiakasjohtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja ymmärtää verkostossa sopimisen
periaatteet
- osaa soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja kehittämiseen
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija
- osaa hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden liiketoimintaverkostoista
- osaa käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja verkostoissa
- osaa perustellen toimia verkoston ongelma- ja konfliktitilanteissa ja hallitsee verkostoissa
sopimisen periaatteet
- osaa perustellen soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen johtamiseen ja
kehittämiseen
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija
- osaa itsenäisesti ja luovasti hankkia, analysoida ja soveltaa tietoa tulevaisuuden
liiketoimintaverkostoista
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää ja soveltaa asiakaskokemuksen johtamisen työkaluja
verkostoissa
- osaa perustellen ratkaista verkoston ongelma- ja konfliktitilanteita ja hallitsee
erinomaisesti verkostoissa sopimisen periaatteet
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa saamaansa tietoa liiketoimintaverkostojen
johtamiseen ja kehittämiseen