Skip to main content

Content Design (5cr)

Code: T26K18OJ-18003

General information


Enrollment
05.10.2020 - 01.02.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.01.2021 - 05.03.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Culture and Arts, Visual Arts
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Fine Arts
Teachers
Jari Penttinen
Panu Pohjola
Eija Rajalin
Anitra Arkko
Teacher in charge
Anitra Arkko
Course
T26K18OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

https://www.taike.fi/fi/web/mediataide/mediataide
https://frame-finland.fi/2018/06/11/uusi-selvitys-suomalainen-mediataide-tarvitsee-yhteisen-strategian-ja-rahoituksen-vahvistamista/
Laybourne Kit, The Animation book
Blair, Preston, Cartoon animation
http://animaatioklinikka.fi/index.php?id=animaation-tuotantoprosessi
Alltonen Jouko, Käsikirjoittajan työkalupakki
1994

Teaching methods

Oppiminen on organisoitu projektioppimisena, jossa ongelmia ratkotaan ongelmaperustaisesti. Oppimisprosessi sisältää ryhmätyöskentelyä, ryhmätehtäviä, ryhmäohjausta, tiedonhankintaa ja itsenäisiä oppimistehtäviä. Ohjaus tapahtuu prosessin aikana yksilö ja ryhmäohjauksena.
Osaat suunnitella mediataideteoksen se voi olla: video kuvaa, installaatio tai animaatio. Osaat sisältösuunnittelun: kuva- ja äänikerronnan, lineaarisen ja non-lineaarisen käsikirjoittamisen.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5 op. Se vastaa opiskelijan noin 133 tunnijn työpanosta.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä

Tiedät dramaturgian ja montaasin lineaarisessa ja non-lineaarisessa kuva- ja äänikerronnassa ja
osaat hyödyntää omissa teoksissasi.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä

Tiedät dramaturgian ja montaasin lineaarisessa ja non-lineaarisessa kuva- ja äänikerronnassa ja
osaat hyödyntää omissa tai tilatuissa teoksissasi.

Qualifications

NULL

Go back to top of page