Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmoinnin perusteet (5op)

Toteutuksen tunnus: T42T47OJ-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
05.10.2020 - 29.03.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.04.2021 - 30.04.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Ani Ruusila
Vastuuopettaja
Ani Ruusila
Ryhmät
T42T19S
Tietojenkäsittelyn koulutus (päiväopiskelu) Tornio syksy 2019
Opintojakso
T42T47OJ

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opit 3D-grafiikan perusteet. Osaat tuottaa ja muokata 3D-grafiikkaa ja animaatiota AR-sovelluksiin. Osaat 3D-pelimoottorin perusteet (Unity). Osaat jo olio-ohjelmointia, jota voidaan hyödyntää tällä opintojaksolla.

Sisältö

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arvioinnin kohde: Ohjelmointiosaaminen

Tyydyttävä
Osaat tunnistaa 3D grafiikan, pelimoottorin ja niiden hyödyntämisen perusteet peliohjelmoinnissa

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa yksinkertaisen ohjelman

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa monipuolisen ohjelman

Esitietovaatimukset

NULL

Siirry alkuun