Peliohjelmoinnin perusteet (5op)
Toteutuksen tunnus: T42T47OJ-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 05.10.2020 - 29.03.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 05.04.2021 - 30.04.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, tietojenkäsittely
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Ani Ruusila
- Vastuuopettaja
- Ani Ruusila
- Ryhmät
-
T42T19STietojenkäsittelyn koulutus (päiväopiskelu) Tornio syksy 2019
- Opintojakso
- T42T47OJ
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opit 3D-grafiikan perusteet. Osaat tuottaa ja muokata 3D-grafiikkaa ja animaatiota AR-sovelluksiin. Osaat 3D-pelimoottorin perusteet (Unity). Osaat jo olio-ohjelmointia, jota voidaan hyödyntää tällä opintojaksolla.
Sisältö
Tieto puuttuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arvioinnin kohde: Ohjelmointiosaaminen
Tyydyttävä
Osaat tunnistaa 3D grafiikan, pelimoottorin ja niiden hyödyntämisen perusteet peliohjelmoinnissa
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa yksinkertaisen ohjelman
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä
Osaat 3D grafiikan ja pelimoottorin avulla tuottaa monipuolisen ohjelman
Esitietovaatimukset
NULL