Skip to main content

Developing One?s Own Expert Brand (5cr)

Code: R301LL91OJ-3003

General information


Enrollment
01.03.2022 - 22.08.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.08.2022 - 30.09.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 35
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Kati Koivunen
Teacher in charge
Kati Koivunen
Groups
R31L21S
Tradenomikoulutus, liiketalous (päivätoteutus), Rovaniemi, syksy 2021
Course
R301LL91OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Kortesuo, K. 2011. Tee itsestäsi brändi. Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Bookwell.
Tolvanen, V., Laine, T. & Kurvinen, J. Henkilöbrändäys. 2017. AlmaTalent.
Valvimo, R. 2018. Asiantuntijan henkilöbrändin kehittäminen : Henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa. Lapin ammattikorkeakoulu. s.
16–24. Verkko-osoite: http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018053111553

Lisäksi muut opettajan antamat materiaalit Moodlessa.

Teaching methods

Opetus koostuu lähi- ja verkko-opetuksesta sekä itsenäisestä työskentelystä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa nimetä markkinoinnin tekniikkoja ja soveltaa niitä sujuvasti ja laaja-alaisesti.

Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa nimetä oman ydinosaamisensa ja vahvuutensa sekä asettaa tavoitteita osaamisen hyödyntämiseen.

Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.

Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa kohderyhmät huomioivaa monikanavaista verkkoviestintää.

Assessment criteria, excellent (5)

Markkinoinnin perustekniikat:
Opiskelija osaa käyttää markkinoinnin tekniikkoja asiantuntevasti ja yhdistää niitä kokonaisuuksiksi.

Oma osaaminen ja sen hyödyntäminen:
Opiskelija osaa sanoittaa omaa ydinosaamistaan perustellusti sekä asettaa innovatiivisia tavoitteita osaamisen hyödyntämiselle.

Digitaaliset työkalut:
Opiskelija osaa hyödyntää tavoitteellisesti, suunnitelmallisesti ja innovatiivisesti digitaalisia työkaluja ja viestintäympäristöjä ammatillisen osaamisen markkinoimiseen.

Verkostoituminen ja verkkosisällöntuotanto:
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja kehittää kohderyhmät huomioivaa vaikuttavaa monikanavaista verkkoviestintää.

Qualifications

NULL

Further information

Plagiointi ja lähteiden käyttö:
Opintojakson tehtävissä voidaan käyttää plagioinnintarkistusjärjestelmää esim. Ouriginalia.
Tehtävässä on noudatettava Lapin AMK:n mallipohjia ja kirjoitusohjeita. Lähdeviitteet on merkittävä tekstiin ohjeistuksen mukaan.
Lataa opinnäytetyön mallipohja ja lähdeviittausohjeet täältä: https://www.lapinamk.fi/fi/Opiskelijalle/Oppaat-ja-ohjeet/Opinnaytetyo
Ohjeiden vastainen toiminta voi johtaa suorituksen hylkäämiseen sekä mahdollisiin muihin tutkintosäännön mukaisiin seuraamuksiin.

Go back to top of page