Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalityön käytäntö I: Toimijuuden tukemisen perusteet, luennot (1op)

Toteutuksen tunnus: SSOS1109A-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 31.07.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.09.2020 - 05.10.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
1 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yhteiskuntatieteiden tiedekunta
Opetuskielet
suomi
Opintojakso
SSOS1109A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat

Aloitustapaaminen (2 h), luennot (12 h).

Suoritustavat

Aktiivinen osallistuminen luennoille ja oppimispäiväkirja (1 op).

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hylätty
Oppimispäiväkirja on erittäin puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä. Suoritus ei täytä arviointikriteerille 1 annettuja ehtoja.

Välttävä (1)
Oppimispäiväkirja on sisällöltään suppea ja luentojen teemoja käsitellään kuvailevasti ja yksipuolisesti. Luentojen sisältö on pääosin ymmärretty, mutta suoritus saattaa sisältää virheitä tai epäselvyyksiä. Luentosisältöjen käsitteellinen tarkastelu sekä tekijän oma kriittinen ajattelu ja reflektointi puuttuvat.

Tyydyttävä (2)
Oppimispäiväkirja on huolellisesti laadittu ja luentojen sisällöt omaksuttu, mutta niitä käsitellään mekaanisesti ja pintapuolisesti. Tekijä huomioi oppimispäiväkirjassaan myös käsitteellisiä lähestymistapoja, mutta niiden tulkinta jää ohueksi ja kritiikittömäksi.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3)
Oppimispäiväkirja on ehjä kokonaisuus, jossa luentojen sisältöjä tarkastellaan käsitteellisten näkökulmien kautta. Tekijä tuottaa oppimispäiväkirjassaan myös itsenäistä ajattelua, mutta sen argumetointi jää vielä melko ohueksi.

Kiitettävä (4)
Oppimispäiväkirja osoittaa syvää ymmärrystä luentojen sisällöistä, joita tekijä tulkitsee ja reflektoi itsenäistä ajattelua osoittaen. Luennon teemojen tarkastelu käsitteellisestä näkökulmasta on selvästi omaksuttu.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen (5)
Oppimispäivä osoittaa syvää luentojen sisältöjen avaamien kokonaisuuksien hahmottamista ja reflektointia moniulotteisesti eri näkökulmista. Tekijä osoittaa kykenevänsä käsitteiden kriittiseen soveltamiseen, erilaisten kontekstien huomioimiseen ja perusteltuun argumentointiin. Oppimispäiväkirja on ehjä kokonaisuus, joka osoittaa itsenäistä otetta sisältäen perusteltua, oivaltavaa ja kriittistä pohdintaa.

Siirry alkuun