Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5op)

Toteutuksen tunnus: KE71A5-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 31.07.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
​Sosionomikoulutus
Toimipiste
Kosmos, Tietokatu 1, Kemi
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Seija Järvi
Vastuuopettaja
Merja Hjulberg
Opintojakso
KE71A5

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson osaamistavoitteet

Erikoistuja

1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Sisältö

Opintojakson osaamissisällöt

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty

Erikoistuja hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä ohjauksen ja viestinnän työtapoja monimuotoisesti. Hän hallitsee niiden kehittämisen eri toimintaympäristöissä myös käyttäessään moniviestimien tarjoamia mahdollisuuksia. Hän soveltaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Hän osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluoh-jauksen asiakkaalle. Hän osaa viestiä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisestaan yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.

Täydennettävä/hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Siirry alkuun