Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (5op)

Toteutuksen tunnus: YMAR1105-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.03.2020 - 15.04.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
YTK perustoiminta
Opetuskielet
suomi
Opintojakso
YMAR1105

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä markkinointiviestinnän integroidun markkinointikommunikaation näkökulmasta
- selittää, miten markkinointiviestinnällä pyritään vaikuttamaan kuluttajaan
- eritellä mainonnan käsitteen sisällön
- hahmottaa keskeiset viestintäkanavat
- määritellä, mikä on brändi
- selittää, miten brändiuskollisuutta rakennetaan.

Toteutustavat

Luennot (24 h) ja omakohtainen perehtyminen kirjallisuuteen.

Suoritustavat

Kirjallinen kuulustelu tai tehtävä, jossa suoritetaan luennot ja kirjallisuus.

Sisältö

Markkinointiviestinnän keinot, kuluttajaan vaikuttaminen ja brändin käsite.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hylätty: Suoritus on puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.

Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla vähäisiä puutteita.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.

Esitietovaatimukset

YMAR1101 Markkinoinnin perusteet

Siirry alkuun