strategic content marketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: C-02537-CO00BH51
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Savonia University of Applied Sciences
Objective
Opintojaksolla: - perehdytään käytännönläheisesti strategiseen sisältömarkkinointiin ja sen keskeisimpiin toimintatapoihin. - opiskelija oppii strategisen sisältömarkkinoinnin perusteet ja tutustuu tärkeimpiin menetelmiin. - tunnistaa ja ymmärtää strategisen sisältömarkkinoinnin merkityksen yrityksen liiketoimintaan sekä toiminta-ajatukseen. opiskelija osaa soveltaa sisältömarkkinointia yrityksen markkinoinnin ja myynnin työkaluna.
Content
Kuinka tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle erilaisilla sisältömarkkinoinnin keinoilla? Sisältömarkkinointia tulee tehdä pitkäjänteisesti ja tavoitteellisesti, jotta saavutetaan yrityksen asetetut tavoitteet. Sisältömarkkinoinnin tulee olla suunnitelmallista sisällöntuotantoa, jonka pohjana on yrityksen liiketoiminnan tavoitteet. Tällä opintojaksolla keskitymme sisältömarkkinoinnin strategiseen suunnitteluun, ja mitä se tarkoittaa käytännössä. Opintojaksolla toteutetaan valitulle yritykselle sisältömarkkinointiin liittyvä tehtävä, joka perustuu yrityksen strategiaan ja tällä tavoin auttaa asetettuihin tavoitteisiin pääsemistä.
Qualifications
- Ei vaadittavia edeltäviä opintoja