Skip to main content

Basics of Digital MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: C-02537-CO00BH50

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Institution
Savonia University of Applied Sciences

Objective

Opiskelija ymmärtää digitaaliseen markkinoinin perusteet ja osaa määritellä siihen liittyvät eri alustat ja kanavat. Hän ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaiskuvan ja pystyy soveltamaan siihen liittyviä osa-alueita. Opiskelija osaa tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman ja kehittää tätä eri kanavat huomioiden. Kurssin suoritettuaan hän osaa soveltaa oppimaansa tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun ja seurantaan.

Content

Opintojakso on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat parantaa omia digitaalisen markkinoinnin taitoja ja menestyä työelämässä. Opintojaksolla tutustutaan keskeisiin markkinointikanaviin ja niiden perusperiaatteisiin. Opintojaksolla suoritetaan Googlen Digital Garage -sertifikaatti. - Katsaus digimarkkinoinnin perusteisiin - Digimarkkinoinnin tärkeimmät some-alustat - Vaikuttajamarkkinointi - Inbound-markkinointi - Sähköpostimarkkinointi

Qualifications

Ei vaadittavia edeltäviä opintoja

Execution methods

.

Go back to top of page