Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja tuotekehitys (4op)

Opintojakson tunnus: RMMTU1BOJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkailumarkkinoinnin perusteet ja tunnistaa oman roolinsa markkinoinnissa erityisesti asiakaspalvelijana ja myynnin lisääjänä. Hän tunnistaa matkailun palvelutuotteen rakenteen ja hahmottaa sen, miten matkailutuote syntyy. Hän ymmärtää matkailutuotteen asiakaspolun ja siihen liittyvien tarinoiden sekä palvelun laadun merkityksen toimintaympäristölähtöisessä matkailun tuotekehityksessä.

Sisältö

- Markkinointi matkailussa
- Henkilökohtainen myyntityö matkailussa
- Matkailutuote ja asiakaspolku
- Matkailutuotteen toimintaympäristölähtöinen tuotekehitys
- Tarinat osana matkailutuotetta
- Tuotteen ideointi ja kehittäminen asiakaspolun näkökulmasta
- Kohtaamiset asiakaspolulla

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Siirry alkuun