Markkinointitutkimus (2op)
Opintojakson tunnus: R301LL56OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osaat suunnitella, toteuttaa ja raportoida markkinointitutkimuksen.
Sisältö
Tieto puuttuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arviointikohde
Tyydyttävä (1-2)
Hyvä (3-4)
Kiitettävä (5)
Markkinointitutkimus -osaaminen
Tiedät markkinointitutkimuksen merkityksen liiketoiminnassa ja sen keskeiset muodot. Tiedät tutkimusprosessin eri vaiheet ja sen keskeiset tutkimusmenetelmät. Osaat käyttää taulukkolaskentaohjelman tilastointitoimintoja.
Ymmärrät markkinointitutkimuksen merkityksen ja hyödyllisyyden liiketoiminnan kehittämisessä. Osaat tehdä markkinointitutkimuksen ja tiedät sen eri vaiheet hyvin. Ymmärrät erilaiset tutkimusmenetelmät ja niiden väliset erot.
Ymmärrät markkinointitutkimuksen merkityksen ja osaat soveltaa sitä liiketoiminnan kehittämisessä. Osaat tehdä markkinointitutkimuksen ja tiedät sen eri vaiheet erittäin hyvin sekä osaat soveltaa tuloksia käytännössä. Osaat raportoida tulokset analyyttisesti ja liiketoiminnan kehittämisen näkökulmasta.