Riskienhallinta markkinnoinin ja viestinnän suunnittelussa (10cr)
Course unit code: R301LL48OJ
General information
- Credits
- 10 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3-4)
Arviointikohde: Markkinoinnin suunnittelu ja oikeudellinen sääntely
Osaat laatia perustellun markkinointisuunnitelman kuvaten markkinointiin ja myyntiin liittyvät riskit. Osaat huomioida oikeudellisen sääntelyn ja vastuut markkinoinnin suunnittelussa.
Arviointikohde: Markkinointiviestintä
Osaat huomioida brändiin perustuvassa markkinointiviestinnässä sekä tilanteen vaatimukset että alan käytänteet. Osaat viestiä selkeästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Osaat valita viestintäkanavat tarkoituksenmukaisesti. Osaat huomioida viestinnän yhtenä yhteisöjen menestys- ja turvallisuustekijöistä ja osaat viestiä kriisitilanteessa.
Arviointikohde: Ruotsin kieli ja viestintä
Osaat viestiä tarkoituksenmukaisesti markkinoinnin tyypillisissä tilanteissa sekä tavallisimmissa kriisitilanteissa ruotsin kielellä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Arviointikohde: Markkinoinnin suunnittelu ja oikeudellinen sääntely
Ymmärrät markkinointisuunnittelun merkityksen yrityksen toiminnassa. Osaat arvioida kriittisesti markkinointiin ja myyntiin liittyvät riskit ja oikeudelliset vastuut markkinoinnin suunnittelussa.
Arviointikohde: Markkinointiviestintä
Brändiin perustuvassa markkinointiviestinnässä osaat toimia asiantuntevasti ja perustellen. Sopeutat viestintäsi vastaanottajien, tilanteen ja alan käytänteiden mukaiseksi. Hyödynnät viestintäkanavia monipuolisesti ja tarkoituksenmukaisesti. Ymmärrät viestinnän merkityksen yhteisöjen menestys- ja turvallisuustekijänä.
Arviointikohde: Ruotsin kieli ja viestintä
Osaat viestiä sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti erilaisissa vaativissakin markkinoinnin ja kriisiviestinnän suullisissa ja kirjallisissa tilanteissa ruotsin kielellä.