Skip to main content

Customer Management (5cr)

Course unit code: R301L202AOJ

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

R301L202A Asiakkuusosaaminen 5 op
Opiskelija tuntee asiakkuuden hallinnan perusteorian ja siihen liittyvän käsitteistön. Hän ymmärtää asiakaspalvelun merkityksen kilpailuetuna ja osaa palvella yksilöllisesti ja tarkoituksenmukaisesti erilaisia asiakkaita. Hän tunnistaa erilaiset asiakkuudet, niiden yhtäläisyydet, erot sekä tiedonhankintakeinot. Opiskelija tuntee keskeiset oikeudelliset säännökset viestinnän suunnittelussa ja toteuttamisessa.
Teemat:
- Asiakkaiden merkitys kilpailuetuna

- Asiakkuuksien hallinta

- Markkinatiedon hankinta ja markkinointi asiakkuuden eri vaiheissa

- Markkinoinnin sääntely

- Immateriaalioikeudet markkinoinnissa

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Go back to top of page