Asiakaspalvelun kehittäminen ja analysointi, kontaktiopetus (3.5op)
Opintojakson tunnus: YMAR1218B
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3.5 op
- Opetuskieli
- suomi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hylätty: Suoritus on erittäin puutteellinen tai virheellinen, tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä.
Välttävä ja tyydyttävä (1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti tehtävänantoa. Suorituksessa tyydytään luettelemaan asioita irrallisesti, tai käsitellään asioita yksipuolisesti. Suoritus voi sisältää virheitä tai epäselvyyksiä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä ja kiitettävä (3-4): Suoritus vastaa tehtävänantoa, osoittaa ymmärtämistä sekä taitoa analysoida ja perustella. Olet muodostanut asiasta kokonaiskuvan, mutta siinä saattaa olla puutteita.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen (5): Suorituksessa hahmotetaan laaja kokonaisuus ja tietoa osataan soveltaa moniulotteisesti tai sijoittaa eri konteksteihin. Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Suoritus on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Vastaus on hyvin kirjoitettu tai toteutettu.
Oppimateriaalit
Oppimateriaali ilmoitetaan kontaktiopetuksen aikana.
Lisätiedot
Opintojakso perustuu opiskelijoiden henkilökohtaiseen osallistumiseen, eikä sitä voi suorittaa vaihtoehtoisilla suoritustavoilla.
Toteutustavat
Kontaktiopetus ja pienryhmissä tehtävät harjoitukset/harjoitustyö. Henkilökohtainen läsnäolo pakollinen 70 %.
Suoritustavat
Kontaktiopetus opetusympäristössä ja harjoitukset pienryhmissä käytännön palvelutilanteissa. Tuntimäärä riippuu jakson osallistujamäärästä.