Tekoälyajan työhyvinvoinnin johtaminen (5op)
Opintojakson tunnus: R301YH25OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa analysoida työhyvinvoinnin johtamisen haasteita tekoälyajassa. Opiskelija osaa arvioida työhyvinvoinnin johtamisen uudistamisen mahdollisuuksia ja kehittämiskohteita työyhteisön ja yksilön näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää vastuullisesti työhyvinvoinnin johtamista organisaation strategiasta lähtevänä jatkuvana ja muuttuvana toimintona.
Sisältö
Tekoälyajan työympäristöjen tunnistaminen johtamisen näkökulmasta
Työhyvinvoinnin erilaisten ulottuvuuksien hallinta: työntekijäkokemus, asiakaskokemus, esimiestyö
Työhyvinvoinnin kehittäminen älykkäissä ympäristöissä.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelu
• Tunnistaa tekoälyajan työhyvinvoinnin johtamisen erilaiset elementit yksilötasolla ja organisaatioissa.
• Rakentaa työhyvinvoinnin johtamista tukevaa toimintakulttuuria tekoälyajassa.
• Analysoi ja luo työhyvinvointia tukevaa toimintaa osana organisaation vastuullista ja strategista johtamista muuttuvissa olosuhteissa
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija
• Analysoi, arvioi ja edistää tekoälyajan työhyvinvoinnin johtamisen erilaiset elementit yksilötasolla ja organisaatioissa.
• Edistää itsenäisesti ja yhteistyössä muiden kanssa työhyvinvoinnin johtamista tukevaa toimintakulttuuria tekoälyajassa
• Kehittää ja luo monipuolisesti työhyvinvointia tukevaa toimintaa osana organisaation vastuullista ja strategista johtamista muuttuvissa olosuhteissa
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija
• Analysoi, arvioi, johtaa ja kehittää itsenäisesti ja luovasti tekoälyajan työhyvinvoinnin johtamisen erilaiset elementit yksilötasolla ja organisaatioissa.
• Johtaa itsenäisesti, luovasti ja yhteistyössä muiden kanssa työhyvinvoinnin johtamista tukevaa toimintakulttuuria tekoälyajassa
• Johtaa itsenäisesti, luovasti ja monipuolisesti työhyvinvointia tukevaa toimintaa osana organisaation vastuullista ja strategista johtamista muuttuvissa olosuhteissa.