Customer Relationship Management Systems (5cr)
Course unit code: T42T114OJ
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Ymmärrät asiakkuudenhallinnan määritelmän ja keskeiset käsitteet.
Kykenet tunnistamaan ja hyödyntämään tarpeita vastaavia CRM järjestelmiä.
Content
Tällä opintojaksolla perhedyt asiakkuudenhallintaan ja sitä tukeviin CRM järjestelmiin.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä 1
Kuvailet asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Kuvaus jää suppeaksi ja kuvaus koostuu lähinnä lopputuloksien esittelystä.
Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Tarpeiden ja vaihtoehtojen tunnistamisessa on useita virheitä ja puutteita. Tiedät miten asiakkuudenhallintaa voidaan tukea CRM järjestelmällä.
Tyydyttävä 2
Kuvailet ja osittain selität asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Osaat auttavasti tukea asiakkudenhallintaa valitsemasi CRM järjestelmän avulla.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä 3
Selität asiakkkuudenhallinan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Kuvailet eri vaiheisiin liittyviä valintatilanteita, etsit erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja ja teet valinnat. Osaat tukea asiakkuudenhallintaa valitsemasi CRM järjestelmän avulla.
Hyvä 4
Selität kattavasti asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Pyrit parhaiden käytänteiden noudattamiseen. Arvioit tarpeita sekä tunnistettuja ratkaisuvaihtoehtoja. Vertailet keskenään eri ratkaisuvaihtoehtoja ennen valintojen tekemistä. Hyödynnät valitsemaasi CRM järjestelmää asiantuntevasti.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä 5
Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot parhaiden käytänteiden mukaisesti. Analysoit tarpeita sekä tunnistettuja ratkaisuvaihtoehtoja ja teet valinnat perustellusti. Hyödynnät valitsemaasi CRM järjestelmää asiantuntevasti ja monipuolisesti.
Assessment criteria, approved/failed
Fail 0
Your knowledge, skills and/or work does not meet the requirements of the Grade 1