Multi-Cultural Change CommunicationLaajuus (5 cr)
Course unit code: R31YL32OJ
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Institution
- Peppi
Objective
,
Content
Tieto puuttuu
Qualifications
NULL
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi ja tulkitsee työyhteisön sisäisen ja ulkoisen sidosryhmäviestinnän nykytilaa ja niiden kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän suunnittelee sidosryhmäviestinnän kehittämistoimenpiteitä tunnistaen joitakin vuorovaikutuksen keinoja ja tekniikoita. Hän tuntee monikulttuurisen viestinnän vaatimukset. Opiskelija tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee työyhteisön sisäisen ja ulkoisen sidosryhmäviestinnän nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän - suunnittelee sidosryhmäviestinnän kehittämistoimenpiteitä tunnistaen ja soveltaen olennaisia vuorovaikutuksen keinoja ja tekniikoita. Hän huomioi suunnittelussaan monikulttuurisen viestinnän vaatimukset. Opiskelija analysoi ja tulkitsee ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa työyhteisön sisäisen ja ulkoisen sidosryhmäviestinnän nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän suunnittelee sidosryhmäviestinnän kehittämistoimepiteitä tunnistaen ja soveltaen laajasti vuorovaikutuksen keinoja ja tekniikoita. Hän soveltaa suunnittelussaan monikulttuurisen viestinnän vaatimuksia. Opiskelija analysoi, tulkitsee ja ennakoi ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.