Markkinoinnin perusteet (5op)
Opintojakson tunnus: T301L159OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa nimetä ja määritellä markkinoinnin ydinkäsitteistön sekä määritellä markkinoinnin tehtävät ja tavoitteet ja keskeiset osa-alueet. Opiskelija osaa selittää markkinointiajattelussa tapahtuneita muutoksia ja tunnistaa ja analysoida keskeisimmät markkinoinnin haasteet nykypäivän yhteiskunnassa ja selittää, miten asiakasarvoja luodaan ja asiakassuhteita johdetaan.
Sisältö
Opintojakso sisältää seuraavia teemoja: markkinoinnin käsite ja määritelmä, markkinoinnin tehtävät ja suunnittelu, markkinointiympäristö, asiakaskäyttäytyminen, segmentointi ja markkinoinnin kilpailukeinot, markkinointiviestintä kilpailukeinona sekä asiakkuuksien hallinta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu