Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5op)

Opintojakson tunnus: T301L159OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa nimetä ja määritellä markkinoinnin ydinkäsitteistön sekä määritellä markkinoinnin tehtävät ja tavoitteet ja keskeiset osa-alueet. Opiskelija osaa selittää markkinointiajattelussa tapahtuneita muutoksia ja tunnistaa ja analysoida keskeisimmät markkinoinnin haasteet nykypäivän yhteiskunnassa ja selittää, miten asiakasarvoja luodaan ja asiakassuhteita johdetaan.

Sisältö

Opintojakso sisältää seuraavia teemoja: markkinoinnin käsite ja määritelmä, markkinoinnin tehtävät ja suunnittelu, markkinointiympäristö, asiakaskäyttäytyminen, segmentointi ja markkinoinnin kilpailukeinot, markkinointiviestintä kilpailukeinona sekä asiakkuuksien hallinta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Siirry alkuun