Markkinoinnin ja myynnin perusteet (5op)
Toteutuksen tunnus: T300BA83-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 16.03.2020 - 29.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 31.08.2020 - 31.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus, liiketalous T
- Toimipiste
- Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 55
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus, Tornio
- Opettajat
- Anna-Maija Tapojärvi
- Vastuuopettaja
- Anna-Maija Tapojärvi
- Ryhmät
-
TA31L20STradenomikoulutus, liiketalous (monimuotototeutus), Tornio, syksy 2020
- Opintojakso
- T300BA83
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Tunnet markkinoinnin ja markkinointiympäristön peruskäsitteet. Osaat tunnistaa yrityksen asiakkaat, hahmottaa ostokäyttäytymistä ja asiakassegmenttejä. Tunnet yrityksen markkinoinnin ja sen kilpailukeinot. Tunnistat markkinoinnin vastuullisuuden periaatteet ja käsitteet.
Osaat hahmottaa myynnin tuloksellisuuteen vaikuttavia tekijöitä. Osaat toteuttaa myyntiä ja tunnistat sisäisen myyjäsi. Tiedät myynnin tärkeyden organisaatiolle ja ymmärrät myyntiprosessin eri vaiheet.
Ymmärrät myyntiin ja markkinointiin liittyvät riskit ja vastuullisen tavan toimia.
Sisältö
Tieto puuttuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä
Arviointikohde: Markkinoinnin ja markkinointiympäristön tunteminen
Tiedät markkinoinnin eri osa-alueet ja markkinointiin ja myyntiin liittyvät riskit. Tunnet markkinoinnin kilpailukeinot.
Arviointikohde: Tuloksellisen myynnin osaaminen
Tiedät myyntiprosessien eri vaiheet ja myynnin tuloksellisuuteen vaikuttavat tekijät ja osaat soveltaa niitä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä
Arviointikohde: Markkinoinnin ja markkinointiympäristön tunteminen
Tiedät markkinoinnin kilpailukeinot ja työkalut. Osaat hankkia tietoa yrityksen markkinaympäristöstä.
Arviointikohde: Tuloksellisen myynnin osaaminen
Ymmärrät myyntiprosessien eri vaiheet ja tavoitteet.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä
Arviointikohde: Markkinoinnin ja markkinointiympäristön tunteminen
Osaat soveltaa ja analysoida toimintaympäristöstä saamaasi markkinatietoa perustellusti j markkinoinnin suunnittelussa
Arviointikohde: Tuloksellisen myynnin osaaminen
Ymmärrät tuloksellisen myynnin merkityksen organisaatiolle.
Esitietovaatimukset
NULL