Skip to main content

Branding and Marketing (5cr)

Code: T26K26OJ-19002

General information


Enrollment
16.03.2020 - 31.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
07.09.2020 - 07.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Bachelor of Culture and Arts, Visual Arts
Campus
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 28
Degree programmes
Degree Programme in Fine Arts
Teachers
Panu Pohjola
Teacher in charge
Panu Pohjola
Course
T26K26OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Completion alternatives

Julkinen verkkoportfolio ja sitä tukeva somepreesens.

Student workload

Elokuussa n 40 h viikossa, sen jälkeen n 8 h viikko joulukuun julkaisupäivään asti

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä
Osaat käyttää luovien alojen rahoitusmalleja. Osaat valita itsellesi sopivan luovan alan yritysmuodon.
Osaat markkinoida, tuotteistaa ja hinnoitella tekemisesi sekä osaat tehdä kustannusarvioin ja tarjouksen.
Tunnistat vahvuutesi ja osaat tuotteistaa, brändätä ja markkinoida osaamistasi oikeissa kanavissa.
Osaat verkostoitua ja osaat rakentaa taiteilijaminän, osaat rakentaa kuvataiteilijan identiteetin yksityisestä julkiseksi.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä
Osaat käyttää luovien alojen rahoitusmalleja ja kehittää uusia rahoitusmalleja. Osaat valita itsellesi sopivan luovan alan yritysmuodon.
Osaat markkinoida, tuotteistaa ja hinnoitella tekemisesi sekä osaat tehdä kustannusarvioin, tarjouksen ja laskun.
Tunnistat vahvuutesi ja osaat tuotteistaa, brändätä ja markkinoida osaamistasi oikeissa kanavissa ja osaat suunnitella myös muille.
Osaat verkostoitua ja osaat rakentaa taiteilijaminän, osaat rakentaa kuvataiteilijan identiteetin yksityisestä julkiseksi myös muille.

Qualifications

NULL

Go back to top of page