Branding and Marketing (5cr)
Code: T26K26OJ-19002
General information
- Enrollment
- 16.03.2020 - 31.08.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 07.09.2020 - 07.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Bachelor of Culture and Arts, Visual Arts
- Campus
- Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 28
- Degree programmes
- Degree Programme in Fine Arts
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Completion alternatives
Julkinen verkkoportfolio ja sitä tukeva somepreesens.
Student workload
Elokuussa n 40 h viikossa, sen jälkeen n 8 h viikko joulukuun julkaisupäivään asti
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä
Osaat käyttää luovien alojen rahoitusmalleja. Osaat valita itsellesi sopivan luovan alan yritysmuodon.
Osaat markkinoida, tuotteistaa ja hinnoitella tekemisesi sekä osaat tehdä kustannusarvioin ja tarjouksen.
Tunnistat vahvuutesi ja osaat tuotteistaa, brändätä ja markkinoida osaamistasi oikeissa kanavissa.
Osaat verkostoitua ja osaat rakentaa taiteilijaminän, osaat rakentaa kuvataiteilijan identiteetin yksityisestä julkiseksi.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä
Osaat käyttää luovien alojen rahoitusmalleja ja kehittää uusia rahoitusmalleja. Osaat valita itsellesi sopivan luovan alan yritysmuodon.
Osaat markkinoida, tuotteistaa ja hinnoitella tekemisesi sekä osaat tehdä kustannusarvioin, tarjouksen ja laskun.
Tunnistat vahvuutesi ja osaat tuotteistaa, brändätä ja markkinoida osaamistasi oikeissa kanavissa ja osaat suunnitella myös muille.
Osaat verkostoitua ja osaat rakentaa taiteilijaminän, osaat rakentaa kuvataiteilijan identiteetin yksityisestä julkiseksi myös muille.
Qualifications
NULL