Skip to main content

Multi-Objective Forest Plan and its Marketing (11cr)

Code: R604M23OJ-19001

General information


Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
11 cr
Local portion
11 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Natural Resources, Forestry
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree programme in Forestry
Teachers
Metsätalouden koulutus AMK
Markus Korhonen
Jussi Soppela
Arto Ojutkangas
Course
R604M23OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

.

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3-4)
Osaa käyttää uusia metsälaskelmaohjelmistoja ja analysoida laskelmien tuloksia sekä laatia itsenäisesti metsäsuunnitelman. Osaa käyttää toimenpidelaskentaohjelmia ja analysoida laskentatuloksia sekä selostaa ja vertailla eri metsäorganisaatioiden metsätietojärjestelmiä. . Tietää keskeiset riistan- ja kalavesien hoidon menetelmät ja osaa soveltaa niitä erityyppisillä maastokohteilla. Omaa monipuolisen näkemyksen asiakaslähtöisestä markkinoinnista ja palvelusta ja kykenee itsenäisesti suunnittelemaan metsäpalvelujen tuotteistamista. Opiskelijan valmiudet myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin ovat hyvät.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Osaa hyödyntää erilaisia aineistoja metsäsuunnittelussa sekä analysoida niiden soveltuvuutta eri suunnittelutilanteisiin. Osaa itsenäisesti käyttää yhtä metsätietojärjestelmän sovellusta sekä uusia metsälaskelmaohjelmistoja ja analysoida niiden käyttömahdollisuuksia metsäsuunnittelussa. Hallitsee itsenäisesti metsäsuunnitelman teon alusta loppuun. Vertailee analyyttisesti eri metsäorganisaatioiden metsätietojärjestelmiä keskenään. Omaa laajan tuntemuksen riistan- ja kalavesien hoidon menetelmiin ja käyttöön sekä osaa soveltaa niitä erilaisissa luontoympäristöissä. Opiskelijalla on eettiseltäkin kannalta katsoen korkeatasoinen näkemys markkinoinnista ja taito suunnitella metsäpalvelujen tuotteistamista ja muuta markkinointia laadukkaasti. Opiskelijan tiedolliset, taidolliset ja asenteelliset valmiudet myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin ovat erinomaiset.

Go back to top of page