Multi-Objective Forest Plan and its Marketing (11cr)
Code: R604M23OJ-19001
General information
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 11 cr
- Local portion
- 11 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Natural Resources, Forestry
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree programme in Forestry
- Teachers
- Metsätalouden koulutus AMK
- Markus Korhonen
- Jussi Soppela
- Arto Ojutkangas
- Course
- R604M23OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
.
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3-4)
Osaa käyttää uusia metsälaskelmaohjelmistoja ja analysoida laskelmien tuloksia sekä laatia itsenäisesti metsäsuunnitelman. Osaa käyttää toimenpidelaskentaohjelmia ja analysoida laskentatuloksia sekä selostaa ja vertailla eri metsäorganisaatioiden metsätietojärjestelmiä. . Tietää keskeiset riistan- ja kalavesien hoidon menetelmät ja osaa soveltaa niitä erityyppisillä maastokohteilla. Omaa monipuolisen näkemyksen asiakaslähtöisestä markkinoinnista ja palvelusta ja kykenee itsenäisesti suunnittelemaan metsäpalvelujen tuotteistamista. Opiskelijan valmiudet myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin ovat hyvät.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Osaa hyödyntää erilaisia aineistoja metsäsuunnittelussa sekä analysoida niiden soveltuvuutta eri suunnittelutilanteisiin. Osaa itsenäisesti käyttää yhtä metsätietojärjestelmän sovellusta sekä uusia metsälaskelmaohjelmistoja ja analysoida niiden käyttömahdollisuuksia metsäsuunnittelussa. Hallitsee itsenäisesti metsäsuunnitelman teon alusta loppuun. Vertailee analyyttisesti eri metsäorganisaatioiden metsätietojärjestelmiä keskenään. Omaa laajan tuntemuksen riistan- ja kalavesien hoidon menetelmiin ja käyttöön sekä osaa soveltaa niitä erilaisissa luontoympäristöissä. Opiskelijalla on eettiseltäkin kannalta katsoen korkeatasoinen näkemys markkinoinnista ja taito suunnitella metsäpalvelujen tuotteistamista ja muuta markkinointia laadukkaasti. Opiskelijan tiedolliset, taidolliset ja asenteelliset valmiudet myynnin ja asiakaspalvelun tehtäviin ovat erinomaiset.