Skip to main content

Game Engines (5cr)

Code: R504TL27OJ-19001

General information


Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
1 cr
Virtual portion
4 cr
RDI portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Engineering, Information Technology
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Information and Communication Technology
Teachers
Petri Hannula
Course
R504TL27OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Opiskelija osaa takaisinkytketyn säätöjärjestelmän toimintaperiaatteen ja sen teoreettisen hallinnan aika- ja taajuustasossa.

Content

Tieto puuttuu

Materials

Tieto puuttuu

Teaching methods

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät itsenäisesti. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottorin keskeisiä ominaisuuksia. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta.
Hyvä (4)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät itsenäisesti ja osaa hyödyntää monipuolisesti pelimoottorin ominaisuuksia soveltaen tietoa eri lähteistä. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti soveltaen osoittamalla kykyä soveltaa haastavampia tekniikoita omiin peliprojekteihinsa. Pelien käytettävyys, visuaalisuus, toimivuus sekä tekeminen ovat korkealaatuisia.

Qualifications

NULL

Go back to top of page