Game Engines (5cr)
Code: R504TL27OJ-19001
General information
- Timing
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 1 cr
- Virtual portion
- 4 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Information Technology
- Campus
- Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Information and Communication Technology
- Teachers
- Petri Hannula
- Course
- R504TL27OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Opiskelija osaa takaisinkytketyn säätöjärjestelmän toimintaperiaatteen ja sen teoreettisen hallinnan aika- ja taajuustasossa.
Content
Tieto puuttuu
Materials
Tieto puuttuu
Teaching methods
Tieto puuttuu
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät itsenäisesti. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottorin keskeisiä ominaisuuksia. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta.
Hyvä (4)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät itsenäisesti ja osaa hyödyntää monipuolisesti pelimoottorin ominaisuuksia soveltaen tietoa eri lähteistä. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee pelikehityksen oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti soveltaen osoittamalla kykyä soveltaa haastavampia tekniikoita omiin peliprojekteihinsa. Pelien käytettävyys, visuaalisuus, toimivuus sekä tekeminen ovat korkealaatuisia.
Qualifications
NULL