Penetration Testing (5cr)
Code: R504TL73OJ-3002
General information
- Enrollment
- 19.03.2021 - 23.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 30.08.2021 - 08.10.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Information Technology
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 40
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
30.8.-8.10.2021 Kurssi järjestetään korona-tilanteen mukaan joko lähiopetuksena Lapin AMK:n Rantavitikan kampuksen tietokonelabroissa tai etäopetuksena Adobe Connect -etäluokassa
Materials
Luentomateriaalit, esimerkit ja tehtävät kurssin Moodle-työtilassa.
Oheislukemistot ja referenssit:
+Kali Linux | Penetration Testing and Ethical Hacking Linux Distribution
+Engebretson P. 2013. The Basics of Hacking and Penetration Testing. Syngress-Elsevier
+Erickson J. 2008. Hacking. The Art of Exploitation. No Starch Press
+Howard M. & LeBlanc D. & Viega J. 2010. 24 Deadly Sins of Software Security. McGraw-Hill
+Gates M. Blockchain 2017. Ultimate guide to understanding blockchain, bitcoin, cryptocurrencies, smart contracts and the future of money. Amazon Digital Services LLC
+Nakamoto S. 2009. Bitcoin: A Peer-to-Peer Electronic Cash System
+Stuttard D. & Pinto M. 2011. The Web Application Hacker's Handbook: Finding and Exploiting Security Flaws. John Wiley & Sons, Inc.
+Lisäksi luentomateriaalissa runsaasti linkkejä nettimateriaaleihin
Teaching methods
Luennot, harjoitustyöt ja seminaarit sekä itsenäinen opiskelu.
Exam schedules
Ei lopputenttiä. Suoritusvaatimuksena ovat seminaariesitykset, harjoitustyöraportit ja oppimispäiväkirja/tuntikirjanpito.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä (1)
Opiskelija tekee oppimistehtävät ohjaajan opastuksella. Tulokset ja tekemisen laatu täyttävät vain työlle asetetut minimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija kuvaa tekemistään lähinnä arkikielen käsittein. Ajankäyttö on hallitsematonta.
Tyydyttävä (2)
Opiskelija tekee oppimistehtävät osittain itsenäisesti. Tulokset ja tekemisen laatu ylittävät työlle asetetutminimivaatimukset. Tulosten raportoinnissa on jonkin verran asiavirheitä ja kielellisiä puutteita. Opiskelija pyrkii kuitenkin kuvaamaan tekemistään ammattikielen käsittein. Ajankäyttö on suunnittelematonta.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.
Hyvä (4)
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.
Qualifications
NULL