Communication Skills as an Element of Business Success (5cr)
Course unit code: R81ML28OJ
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Qualifications
NULL
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet ja ymmärtää viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia johdonmukaisen, havainnollisen ja kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Selviytyy suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa hyvin. Osaa viestiä kirjallisesti hyvin tavoitteen ja vastaanottajan huomioiden. Hallitsee yritysviestinnän eri tekstilajit ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää sujuvasti ja monipuolisesti lähteitä, ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.
Hyvä (4)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet hyvin ja ymmärtää laajasti viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia johdonmukaisen, havainnollisen ja kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Osaa viestiä hyvin haastavissakin suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa. Osaa viestiä kirjallisesti hyvin tavoitteen ja vastaanottajan (mm. kulttuuritausta) huomioiden. Hallitsee yritysviestinnän eri tekstilajit hyvin ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä, arvioi löydettyä tietoa sekä ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Osaa kuvata yritysviestinnän eri osa-alueet erinomaisesti ja ymmärtää monipuolisesti ja laajasti viestinnän roolin yrityksen menestystekijänä. Osaa viestiä sujuvasti ja tarkoituksenmukaisesti suullisissa asiakaspalvelutilanteissa. Osaa laatia hyvin johdonmukaisen, erittäin havainnollisen ja tarkoin kohdennetun esityksen ja esittämään sen sujuvasti. Osaa toimia erinomaisesti haastavissakin suullisissa viestintä- ja neuvottelutilanteissa. Osaa viestiä kirjallisesti erinomaisesti tavoitteen ja vastaanottajan (mm. kulttuuritausta) huomioiden. Hallitsee erinomaisesti yritysviestinnän eri tekstilajit ja osaa valita sopivan sävyn ja tyylin, sekä sisällön ja kanavan. Osaa käyttää monipuolisesti eri lähteitä, arvioi löydettyä tietoa eri näkökulmista, vertailee eri lähteistä saatua tietoa toisiinsa sekä ymmärtää tiedon käyttöön liittyvät vastuut ja velvollisuudet.